2009. április 3., péntek

For A Pessimistic I'm Pretty Optimistic by Paramore

Nem. Nem vagyok rosszul miatta, na de ne is kérdezd.

Mostanában nem vagyok gépnél, emiatt úgy érzem, sok mindenkivel nem tudom tartani a kapcsolatot. Lili írt múltkor sms-t, én meg nem tudtam rá válaszolni. Olyan rossz (volt). (Amúgy sosincs pénz a kártyámon, tehát ööö... na. Érted.) Meg hívott Flóra is, csak le volt merülve a telefonom, este meg már nem tudtam visszahívni. (Még mindig nincs pénz a kártyámon.) Meg elég sokan írtak már e-mailt, meg msn-en, hogy miért nem vagyok, meg ez meg az.
Dehát nyár van. Vagy valami hasonló. Olyan tavaszizé. Ami régen volt. És hiányzott. És Lacival kb. minden nap kiülünk Margitszigetre némi jóízű nedű kíséretében. Mert megtehetjük. *itt megpróbál büszke fejet vágni, de csak elröhögi magát* És múltkor is csináltunk a borosdugóból izét. Emo lányt. :]
Imádom a napfényt. A napsütést. Végre itt van. Megint. Hiányzott. Nagyon.
Britney nem is olyan rossz. (Pl. If You Seek Amy) Na.
De azért most mégis Paramore-ba szerettem bele. Igen, megcsaltam vele Jamiroquai-t, dehát ez van. Amúgy is egy cafka vagyok.
Jaaa, és rövidnadrágban megyek suliba! Hihetlen.

Összevissza? Ne szólj be. :đ

1 megjegyzés:

Lili írta...

Nem baj, hogy nem írtál vissza. Meg már megbeszéltük. Csak marha dühös voltam, vagyok arra a személyre. De nem is érdekel. Gürüztem egész héten, nem vágyom holnap is pörgésre!
puszi, vigyázz magadra<3