2010. december 28., kedd

Blogger álmok.

Mivel én annyira nagyon ráérek így lakásfelújítás közepén [magyarázat: még nyáron beáztunk ugyebár, aztán ősszel ismét, és keret illetve idő is csak most van, ezért apám úgy döntött, a két ünnep között újítjuk-javítjuk kislakásunkat, of course, mikor máskor], úgy döntöttem, megosztom a világgal, hogy milyen mocskos álmaim voltak más bloggerekről. Ami amúgy furcsa, mert nem nagyon szoktak valós személyek lenni az álmaimban, de bloggerekkel már sokszor álmodtam.
Let me see, let me see. Nem álmodási sorrendben, de azért próbálom őket összegereblyézni:
Captain – nem sok minden maradt meg, csak annyi, hogy nagyon csúnyán veszekedtünk. [Ami igazából azért furcsa, mert nem sokat beszéltünk még.]
Csiga – azon filóztunk, hogy a kezemben tartott kulcs vajon belefér-e a konnektorba. Belefért.
m. – vele nagyon sokat álmod[oz]tam, nem sorolom.
Rolly – beleesett a Dunába, én meg nagyon megijedtem.
Na jó, valamiért azt hittem, ez több. Hm. Most összezavarodtam. [Mazsi is blogol, de vele már csillió-millió-pazsiárdnyiszor álmodtam, úgyhogy neeem mondom el, bibibí.]
Na de majd lesznek az ígért bejegyzések, csak közben még azon is gondolkoztam, hogy furcsa, hogy minden blogger ezerszer leírja ugyanazokat a dolgokat [, persze más szempontból, pont ezért érdekes, de néha már a cím az, ami miatt nem olvasom el az adott bejegyzést, mert tudom, miről fog szólni, csak próbálom a kulcsszavakat kiszúrni a szövegből, hogy az adott blogger hogyan látja a témát].
A karácsony nálunk nagyon szép volt. Apu felgyújtotta a sütőt [a sütő szó szerint lángolt, úgy tessék érteni], aztán másnap a felújítós bácsi elvágta az ujját, ami kettényílt, de ő szuperhős igazából és folytatta a munkát, eltört a csúcsdísz [amit nem sajnálok, mert sem a karácsonyt nem szeretem, sem a karácsonyfát], a felújítás miatt nem tudtam elmenni már két napja fürdeni, úgyhogy megőrülök. [Addig fogok nyafogni [még nem próbálkoztam ilyennel édesapámnál, úgyhogy kíváncsi leszek, mit reagál a rinyálásra], míg azt nem mondják, hogy a fürdőszoba vízhatlan és mehetek pancsolni. MOST.]
Mindenkinek sok szépet és jót.

4 megjegyzés:

Natsume írta...

A bloggeres álmok számomra azért olyan furcsák, mert maximum képről ismerem az illetőket, álmomban meg ott állnak előttem életnagyságban. Az is vicces volt, mikor olyan bloggerrel álmodtam, akinek a blogját nem is olvasom, csak mindenkinél látom kilinkelve a nevét. :) Azért álmomban jót beszélgettünk. (Asszem Látens volt az, de a részletek már nagyon homályosak.)

Névtelen írta...

Én még csak bloggerpólóval álmodtam. :D:D
Egyik álmomban ugyanis feltűnt egy póló, amire az volt irva, hogy:

REALIZE.
REAL EYES.
REAL LIES.

Kis gondolkodás után rájöttem, hogy tavaly Captain volt blogtalin egy ilyen pólóban. :O
Azért érdekes, hogy a tudatalattink hogy tud dolgozni. ;)

Captain írta...

Kristóf, facebookon megtalálod a helyes sorrendet :D
Én is álmodtam már bloggerekkel sokszor, és nagyon lehetetlen helyzetekben tudnak feltűnni olykor :D Bár vannak, akikkel gyakrabban álmodok... :$

__Rolly__ írta...

:O Szegény én. Remélem tudtam úszni.