2011. március 26., szombat

Korábban írtam, most épp partizom.

menjünk a partra. én még nem jártam itt. vezess.
jó, egyedül is odatalálok. világít a hold, ragyognak a csillagok. felhő nincs, könnyű fuvallat. miért a túlparton ülsz? ide kéne, mellém, pokróc is van, kockás.
egy porszem vagyok. innen a csillagok is csak annak tűnnek, de el nem érhetem őket soha.
kibontok egy doboz cigarettát. ez valami új. német. meg egy üveg bort is. francia. most nagyon nemzetköziek vagyunk.
köszönöm, gyors voltál. a hídon át jöttél? gyalog már járható.
a lelkedbe bújok. sötét. hideg.
mi ez a puhaság? te vagy, finom. mi ez a keménység? te vagy, sima. egy mellkas. egy hasfal. két mellkas. két hasfal. négy comb. a csókod édes, ez talán szerecsendió. nem, ezt nem tehetjük. én nem tehetem. erőszak lenne.
én tettelek azzá magamnak, aki vagy, ahogy ezt már megtették megannyian. mit akarsz tőlem? mit nem akarsz? semmit. mindent.
én a tiéd vagyok. te a tiéd vagy. nekem elég. neked sok, tudom.
milyen a túlpart? ott láttuk egymást először. lássuk megint egymást először.
optimistán indultál nekünk. nem akartad, hogy a szartól csöpögjünk. plasztikus.
nem messze, egy másik asztalnál, igen, az az úr, ott, a pipával. folyton minket néz. megtört.
iszunk a pohárból. én iszom, te iszol, ők isznak. ők a sajátjukból. félnek. félsz. félek. én még remegek is.
remélem, nem parkinson. nem tartok tőle, csak az nem fáj. fájnia kell.
puha a kezed és szép. nézd el, hogy folyton nézem. bárcsak megtehetném. csak egy aprót. egy pillanatra. két ajak. négy ajak. ajkak. menta. bele akarok túrni a hajadba.
gyertyák világítanak. mécsesek. apró planéták.
a szemembe tűz a nap. indulnom kell. meg kell etetnem a macskám. nem tud főzni.
sajnálom. ezt értsd mindenre, amire érthető.
érthető.
az úr köhint, majd beledől tányérjába. itt mindenki halott. nézd. táncolnak.
úgy döntöttem, leszarom a mindent. belefüstölgök a mosolygásomba. utálom, hogy zavarlak.
furcsán hullámzik itt a víz. vihar készül. nincs ernyőm. de érezni akarom az esőt a hajamban. zuhanni nem, nem akarok.
te maradj. itt van még két feles. ez itt elég lesz. talán több is.
nem, köszönöm.
várnak a felhők.
ezernyi kiszakadt szó sem elég.

Nincsenek megjegyzések: