2011. március 11., péntek

Közös bejegyzés a kötött zokniMacskával, aki tudott kínaiul, mivelhogy ő egy mandarin.

Muhaha.  Post it! Az arcomon. Meg a szívemen. Most has! Comb . . . De szexi! A fülemet ne bántsd. Az állam! Fodrász… Nézd, milyen aranyos! Póni: O.o Igen, ez kérlek bebaszcsi.

Bájos. Lófasz. Én amúgy ABSZOLÚT nem így írok. Én nem tudok írni, józan ész. Counting Crows. Ja, ez kedves. Ne emlegess olyan zenészeket, akiket rajtad kívül senki sem ismer. Oda vagyok tőlünk! Én is *.* Váó! Amúgy ők énekeltek a Shrekben.-.-‘ Újra VÁÓ! :) Póniló, én élvezem ezt! Nekem is nedves a bugyim. Jaj-jaj! Cigi? Benne nyávog a macska! Miák és ofkórsz ZÜMM.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lapozzunk! Tekertem volna. De elkúrtad, Audrey kúrta el, már nem olyan tüzes, mint régen. Holnap ezt begépeljem? Vegyél az enyémből ^^ --->csirek De kedves! ^^. Nem tudsz. Őz nő őz nő!

WTF?

Bicsi-bocsi. :$

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Őz nő tudod mi? Nem:(  ön ző Áj szí! I can’t see straight anymore.
Gá-gá!
Ezt nem tudom elolvasni. Bjútifúl! Girl. Boy?  Boy. :)  Fonal nem követi észt! Józan ész be van zárva. De nálad lakik még mindig. Kús. Ödön alatt alszik. De ott van. Van, de nem kell. Nem szerettem, amikor nálam lakott. Álmos vagy? Untatlak? :) Humor. Küldd el te is. Én mondtam, hogy nem kell. Nálad szokott PUCÉRAN rohangálni, mikor unja Döncit. Áhá. Pucér. Utálom pucért. Magamat is utálom pucéran. Annyira nem, mint én magam, de ezek tények. NEM FONTOSAK! kakaó. Nyamm. <3 Megyünk? Kabbe! O.O

ezdejó.
Kiegészítés:
- Menstruáló sültkrumplik.
- Ez letört.
- Én is letört vagyok, mikor menstruálok.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Hoppá! Sajt van a körmömön.

Nincsenek megjegyzések: