2011. június 24., péntek

Plülülülülü.

Azt mondjátok, fasza lett az órarendem? [Deutálomaztaszót,hogyfasza.]
órarend.

Meg közben eszembe jutott az is, hogy mamám kiskoromban azt mondta, hogy “Olyan szép gyerek vagy, Petike. Ha nagy leszel, majd csak úgy pisálnak utánad a lányok.” Sajnos, szegény tévedett. [Ezt gondoltam, megosztom itt nagy, éjszakai magányomban.]

Tamástól meg úgy köszöntem el MSN-en, hogy “holnap akkor majd a Népligetben keress egy pirosnadrágos kislányt”. Merthogy az leszek én. Muhaha. Imádom az öniróniát.
Kellemes találkozást minden résztvevőnek. ^^

[Megeshet, hogy kicsit becsavarodtam a munkától, jól van jól, egész nap gyökerek között vagyok, komolyan, némelyikük azt hiszi, hogy a 05. 07.-dátummal ellátott UHT-s tej már májusban lejárt, és hiába magyarázom neki, hogy az július öt, akkor is mered rám hatalmas szemekkel, a másik meg blokkokból gyúr galacsint és azzal dobálózik ahelyett, hogy inkább vinné a kukába a szemetet, na de én beszélek, aki átbaszta magát húszezerrel, haha, nem baj, vállalom kreténségem, hiszen, mint oldalt látható, hangosan jelentkezem munkaszolgálatra. Vagy ez a hőség miatt van? Tegnap éjjel alig kaptunk levegőt. [Bár előtte alaposan elhasználtuk a szobában lévő oxigén nagy részét némi erőteljesebb testmozgatás közben. Bár leginkább Ő mozgatta az én testemet, na de kussoltam, mert olvassák szingliségüktől szenvedő szinglik is az oldalt.] Néda, két óra múlt, megyek aludni, reggel plazmálkodás, utána Tamás, utána meg Ő és megyünk főzni, hiszen vasárnap pártí.]
Olá todo mundo!

1 megjegyzés:

Daedalus írta...

- Jajj ezt a pisilnek majd utánad a lányok szöveget mindenkinek ellövik? :D Én is hallhattam egy párszor. :)
- A "szingliségüktől szenvedő szinglik" pedig kimondottan tetszik. :) Majd később jobban belegondolok, hogy tényleg szenvedek-e.