2011. szeptember 8., csütörtök

kakofón.szörcsögés.monoton.lötyögés.

Versszak 1 (japánosan):
Tegnap megettem
én az egész juhtúrót,
semmi sem maradt.

Versszak 2 (logikusan):
játékos.tétova.kegyetlen.világ.száguldunk.tova.hova.örömmel.körömmel.kaparom.
magam.húsom.mélyen.szívem.lüktet.szerelem.szeretem.kell.nekem.egyetlen.egyetem.
koptatom.padom.hallgatom.tanom.karom.nyúlik.érzem.borosta.itt.ott.amott.matrac.
száguld.tetőn.esőn.hideg.meleg.parketta.kopog.recseg.jajgat.álom.vágyak.kéj.

Versszak 4 (logikátlanul, Kenéznek):
Mikor megyünk ebédelni?

Versszak 5 (a kezdetek lezárásaként, (a)vagy a lezárások kezdeteként):
Békaporontyok között járt-kelt a sikló, majd rájött, hogy azok nem porontyok, hanem halak, ebik, illetve nem is járt-kelt ő, hiszen lába sincsen.
Öngyilkosságot követett el: rátekeredett egy vízimalom kerékrúdjára, majd a hirtelen sodrás következtében szörnyethalt.

Nincsenek megjegyzések: