2012. április 4., szerda

Klapp.

Minden klappol.

Az egyetemen a konzulensem, akiről eddig azt hittem, hogy egy kissé csőlátású, rideg valaki, kiderült, hogy még humora is van, ugyanis amikor elküldtem neki a projektfeladatomat (=kis szakdolgozat) javításra, ezt írta bele:

Schmittet magát most inkább nem kommentálom. [De azért: HA-HA-HA!.]

Ma vettem egy új hajnyírót, amit valamiért fél áron adtak, pedig működik rendesen. [Így most már örökké szép lehetek. [Sem. De legalább mindig frissen lesz nyírva a hajam.]]
Meg nyertem a Pöttyössel egy újabb Rudit.
Meg ebben a félévben kapok ösztöndíjat.
Meg hétvégén megyünk kirándulni.
Meg rájöttem, hogy lesz munkám még ezzel a diplomával is.
Meg a nap is kisütött és közeledik a nyár.

Úgyhogy mindenki mosolyogjon bele a világba, ahogy én is teszem.
[Bár az is lehet, hogy túl sok kávét ittam, de ne legyünk pesszimisták.]

Nincsenek megjegyzések: