2012. május 26., szombat

- Mi újság veled? - Semmi.

De szó szerint.
Azon kívül, hogy ismét a gyufagyár levegőjét szívom három és fél hónapig, tényleg nem történik velem semmi sem mostanában. [Viszont meglepő, hogy most nem kasszáznom kell, hanem az italokat pakolgatnom. Persze, hogy fizikai adottságaimhoz méltóan nekem kell a legnehezebb dolgokat emelgetnem. Még szép. Mikor este hazaérek, mindig reménykedem, hogy amelyik testrészem épp fáj, az azért sajog annyira, mert éppen izom képződik a helyén. De ez csak álom, úgysem leszek soha izmos.]
Ja, és mindig hozzáteszem, hogy sikeresen túlvagyok a vizsgáimon. [Ami egy darab vizsgát jelent, mert három lett volna, de kettőből kaptam megajánlottat.]
Ezen a két dolgon kívül semmi nem történt velem. Minden csak szürke, szürke, szürke, szürke, szürke és szürke.
Valamit kezdenem kell magammal.

3 megjegyzés:

Zsoltee írta...

én például elkezdtem spanyolul tanulni :) nyelvet tanulni mindig jó dolog!

-latens- írta...

Ha nagyon nem tudsz mit kezdeni magaddal, egyszer esetleg találkozhatnánk nyáron. (csak mert egyszer írtad régebben, h élőben is megismernél, és gondoltam, miért ne :) )

PaPe írta...

jóóóóóóóó! (: