2013. május 26., vasárnap

Apu és a Skype.

Történt az, hogy összeköltözünk Tomival. Ebből adódóan az eddiginél is kevesebbet látom aput, így kitaláltam azt, hogy megtanítom skype-olni.

Még tavaly, mikor az új gépemet vettem, odaadtam neki a régit és nagyjából megtanítottam facebookozni. Egész jól megy neki mostanra, mondjuk leginkább csak játékokra használja. (De azt sikerült megjegyeznie, hogy meghívókat nem illik küldeni. Ámen.) Gondoltam, nagyobb falat lesz neki a Skype, de nem.

Ma volt az első videohívásunk. Felhívtam és azonnal tudta, mire kell kattintani a hívás fogadásához, még a kamerát is magától igazította be úgy, hogy láthassam az arcát. Ennél cukibb dolgot nagyon rég nem láttam.

Most pedig boldogság.

(Ui.: most elgondolkoztam azon, hogy vajon a skype-olni vagy a skype-ozni a helyes átirat. Nem jutottam eredményre.)

4 megjegyzés:

Andrea írta...

szerintem skypolni.
az én nagymamám mostmár teljesen ki van bukva, hogy már soha nem fog kamerát kapni, jaj, hogyan fogja ő még viszonlátni a pesti barátnőjét?!

Captain írta...

Skypeolni. Csakis.

:)

Unknown írta...

szerintem is skypeolni, jobban cseng a fülnek! :)

Saint-Moty írta...

Hmm... a skype még előttem van (=nem tudom, mi fán terem).
"Tanulni sosincs késő, csak késői időpont" - á la deFalla ;)