2009. március 5., csütörtök

Miles Away.

Szép napom van! :]
Azért, mert az egész úgy kezdődött, hogy a szerelmem mellett ébredtem, aztán ööö... mondhatjuk úgy, hogy együtt "ébredeztünk". (Ki mit ért ez alatt, azt a fantáziájára
Dőlt bízom... Nyugodtan szabadjára engedheti. :P) Utána, mikor már elindultam abba a csodálatos intézménybe (általában iskolának, vagy minek hívják), kaptam egy sms-t Lilitől, hogy valamit el akar mondani... Ekkor rám tört az izgalom, vajon mi lehet az... Talán mégsem megy Stockholmba? Nem tudtam kitalálni, hogy mi lehet az...
Suliban első óra gyorsan elszállt, és második előtt végre találkoztam Annamarival. (Amúgy mostanában nagyon keveset beszélünk Annamarival. És érzem, hogy én tehetek róla... Mert mindig csak elhadarom neki az éppen aktuális bánatomat, aztán suhanok is tova.) Ésésés akkor mesélt. És igen. Összejöttek. És örülök. És nem. És haragszom rá (persze csak olyan kedvesenaranyosan). Bizonyám. És remélem, hogy ő is örülni fog. És ő is boldog lesz. Többet nem mondok róla. Az ő magánélete. :]
És úgy érzem, hogy minden okéj. Mert mostanában beszélünk Flórával, meg tegnap felhívott Timi is, és 25 percen keresztül telefonáltunk. És mindkettő olyan jó. *.*
Itt a vége, fuss el véle!

U.i.: Elfelejtettem mondani, hogy olvasom a Tvájlájtot és pörfikt. Csak ilyen ember nem létezik, mint Bella... XD

1 megjegyzés:

Lili írta...

Nincs is jobb, mint a szerelmed mellett ébredni!:)<3 Örülök, hogy jól vagy és boldog!:) És Annamari is!:) Ja és ígérem legközelebb felhívlak inkább, hogy ne csigázzalak! :D