2009. augusztus 19., szerda

Lilla meg a Titanic.

Nos, mivel mostanában nagyon megfogyatkozott a megjegyzések száma (körülbelül nulla), ezért úgy döntöttem, ezentúl tényleg mindenről írok, majd lesz olyan, amire lehet reagálni. (Amúgy meg meg vagyok sértődve. Bizony.)


Tehát. Újabb filmek: Hideg csontok (Frágiles), ami hm… nem is tudom, micsoda. Kórházas-pszicho-thriller-misztikus-horror. Asszem. De csak úgy nagyjából. No mindegy, a lényeg, hogy Calista Flockhart játéka nagyon megfogott. Akkor volt még a Házinyuszi (The House Bunny), amit ugyan láttam már, de annyira szeretek röhögni a (szőke) nők butaságán, hogy nem bántam meg, hogy újra megnéztem. Ma pedig Lillával megnéztük a Titanicot, de csak azért, mert mit keres ez délután az HBO-n? Mivel nagyon meglepődtünk és nagyon elkerekedett a szemünk, úgy döntöttünk, hogy megnézzük. Mert miért ne nevessünk egy kicsit. (Nagyot?) Mert ugyebár elég vicces, hogy Kate Winslet (aka Rose) csukott szemmel is eltalálja a bilincset, és Leonardo DiCaprio (aka Jack) keze teljesen sértetlen marad, vagy az, hogy Rose egy ajtón úszkálva túléli, eddig végigsírta az egész mozit, majd mikor szeretett Jacke lesüllyed a mélybe (amúgy DiCaprio is lesüllyedhetne már), egy árva könnycsepp sem hagyja el a szemét, vagy már alig van benne élet, mozogni sem tud, de hirtelen gyorsasággal oda tudja hajtani az ajtódarabot a jeges vízben a meghót krapekhez, akinek a szájából kilóg a fütyülő… Na de mindegy, a lényeg, hogy jól szórakoztunk…

Römiztünk és a következő párbeszéd folyt le köztünk, miután handoltam:

- Nem ér, hogy te most csak így nyersz.

- Furcsa is, nem szoktam kézből elmenni.

- És ezt szegény Krisztián is tudja?

Na, én itt adtam fel, és mondtam, hogy gyorsan keverjünk és játszunk inkább mégegyet.


Amúgy a lényeg, hogy megbeszéltük, hogy majd hívjuk Kincsőt és így hárman csinálunk pizzát, megmeg iszunk pezsgőt, filmezünk és ott alszunk. Ahogy Lilla fogalmazott: lightos bulit tartunk. (Ezt én szépen lányos bulinak értettem, majd újabb nevetés és inkább játszottunk még egyet.)


Ez meg hogy került ide?


Nincsenek megjegyzések: