2009. december 1., kedd

What's going on?

Mostanában nem nagyon volt időm/kedvem/ihletem/akármim arra, hogy írjak... Most sincs.
Igazából nem is érdekel mostanában a blog. Nem azért, mert nem szeretek írni. Egyáltalán nem. Szeretek, csak úgy érzem, hogy nem nagyon talál befogadókra.
Viszont mások blogját szívesen olvasom. Szívesen olvasom Mazsit, megmeg Svityót (habár néha egyáltalán nem értek egyet azzal, amit ír, vagy csak szimplán nem találom meg az írásaiban azt, amit keresek), ugyanígy m.-et, akin néha nagyon meg tudok lepődni. Meg persze (a számomra új) Iguazu, akit nem ismerek. De csupán azért, mert korábban nem olvastam az írásait.

De megint csak szöszölök, írok én itt összevissza mindenről. Pedig úgy terveztem, hogy egy rövid, tényközlő bejegyzés lesz.
Tehát. *torokköszörülés*

Tegnap kiderült, hogy megvan az angol nyelvvizsgám (is). Úgyhogy most már (a némettel együtt) megvan a max. 50, nyelvvizsgáért kapható pont a felvételihez. Ma pedig részt vettem az ösztöndíj díjátadó ünnepségén. [Ahol Demszky bácsi nagyon erősen megbámulta egy nyertestársnőm fenekét. No comment. Meg amúgy sem.] [Ja. És volt ott egy nagyon helyes dobos srác.] [Szeretlek, Krisz! :P] --> Karrier: egy pipa
Krisszel négy és fél hónapja vagyunk együtt. Ez a leghosszabb kapcsolatom. --> Szerelem: egy pipa
Apunak mostanában dvdket írok ki, hogy ne unatkozzon, amikor nem vagyok itthon. --> Családi élet: nagynagy mínusz
Jövőhéten pedig Szalagavatóóó!

Ó. Lesz utána afterparty is by the way.

Hááát, ez most nem olyan lett, mint ahogy elterveztem. De ilyen vagyok. Szétszórt és borzalmas.
Au revoir! ^^

1 megjegyzés:

m. írta...

én mindig itt vagyok, még ha nem is kommentelek :P