2010. január 16., szombat

Buliból megérkezve.

Előre elnézést kérek a helyesírási és kohéziós hibáért, ez betudható módosult tudatállapotomnak.
Notehát. Megbeszéltük osztályban, hogy megyünk bulizni, így is lett… Én még indulás előtt megnéztem idesapámmal a szalagavatós dévédét, [a szalagtűzéses résznél el is sírtam magam, ami eddig nem sikerült], összekészülődtem magam, majd a nyugatiban találkoztam Annamarival, akivel elmentünk bevásárolni, de a Match szegényes árukészlete miatt kénytelenek voltunk benézni a Kaiser’sbe is, ahol végül ráakadtunk régi jóbarátunkra, a vodkára és lojális partnerére, a narancslére. Aztán még gyorsan fölszedtük Sophie-t a Nyugatiban és felmentünk a tetőre, majd némi filozofálgatás közepette megittuk a nedűt. Ekkor érkezett Berni és Timi, majd velük a melegségem elfogadását átbeszélve ismét elfogyasztottunk három üveg “üdítőitalt”, majd elindultunk [érdekes, hogy én nem éreztem a “hatást”] és összefutottunk a többiekkel.
Így együtt elsiettünk a Morrison’s 2-be, felmásztunk a ruhatárba [ahol a kicsit csúnya [vagy nem, mert nem igazán jut eszembe] ruhatároslegény belegyűrte a pulcsimat szvetteremet a kabátomba és már mehettünk is le… Még mielőtt leértünk volna a lányok megjegyezték, hogy milyen szexuálisan nézek ki a felsőmben, utána pedig koktélunkat megszerezve [zombi[e]] elindultunk még lejjebb… Lent rátaláltam az italvásárlás miatt elvesztett többiekre, így együtt kezdtük a bulit, és együtt is végeztünk.
Hogy Sophie egyik kedvenc szavával éljek, GECIJÓ volt. Ahogy mozgott a tömeg, mi meg [a negyed osztály] szintén, lüktetve, átadva magunkat az új [Three, HushHush] és kevésbé új [Who let the dogs out?] számok ritmusának…
Persze eközben is folytak a beszélgetések, a hatalmas nevetések és kérdések [for example: Ki a faszom ez a srác itt? stb.].
Persze nekem lehetőségem sem volt ismerkedni [meg amúgyis, minek?], bár a bárnál [háhá] volt egy helyes kislegény, akin láttam ám, hogy mi a szityuésön, de gyorsan elveszítettem a tekintetét, belemeredve frissen megszerzett italomba…
És igen, ki kell jelentem, hogy mindenkit imádok [ezt most a pia teszi, vagy alapból ennyire überszociális vagyok?]. Annamari, Sophie, Berni, Timi, Eszter, Reni, Danica, Bekka, Dóri, Dani és Tihamér. Igen. És még azt is, hogy még Gábort is, aki igazából Tihamér haverja és annyi történt, hogy odahajolt és megkérdezte tőlem, hogy mi már ugye találkoztunk és hogy ő Gábor én meg Peti [háhá megint], aztán ennyi volt, de meg kell jegyeznem, hogy igen helyes fiatalember, csak szegény eléggé straight. [Sajnos.] Pedig ő is ott lesz ma [!] Sophienál, szintén.
Szerintem hülye vagyok, hogy most írok. Mert mikor megjöttem, apu furán nézett rám, Annamarit meg nem kísértem el a Nyugatiig. [És ez elég rossz dolog, bár én reméltem, hogy itt alszik.]
Most pedig olyanokról írok, amikről nem kéne, vagy nem szabadna. Dehát sebaj, így legalább pontosabb képet lehet rólam alkotni. [Remélem nem csináltam sok helyesírási hibát, mert az fontos ám.]

Nincsenek megjegyzések: