2010. január 17., vasárnap

Önjellemzés.

Pár napja Svityóval beszéltünk arról MSN-en, hogy milyen érdekes blogok vannak… Mármint olyan szempontból, hogy vannak olyanok, amik tetszenek nekem [mert egyszerűek, nem harsognak, visszafogottak megjelenésükben], míg vannak, amik pedig nagyon nem [ami például tele van meztelen férfiakkal, a színek kimerülnek a rózsaszín árnyalataiban, sorolhatnám]. Tehát erről csevegtünk, mígnem eljutottunk odáig, hogy mennyire meghatározó az, hogy valaki melyik nemet szereti… Mármint Viktor szerint. Szerintem nem annyira… Ezért kérte, hogy mondjam meg, hogy nálam mennyire meghatározó… És ekkor jutott eszembe, hogy kéne csinálnom egy listát, amin az engem jellemző kulcsszavak szerepelnének. Így most megszületik a következő [azért most, mert még én sem tudom, mi lesz rajta]:
1.: Lényegre törő [Nem szeretek köntörfalazni, sokkal egyszerűbb lenne az élet, ha mindenki csak azt csinálná, amit meg kell tennie és nem írna le mindenki vargabetűt.]
2.: Okkereső [Mindennek az okát és értelmét keresem… Minden szónak, mozdulatnak, eseménynek. Néha nagyon előnytelen ez a tulajdonság.]
3.: Makacs [Nagyon lassan lehet lebeszélni arról, amit kiötöltem.]
4.: Magyar [Meghatározza a mentalitást.]
5.: Intelligens [Igen, úgy látom, hogy gyorsan át tudom látni a körülöttem zajló dolgokat és elemzem is őket.]
6.: Beképzelt [Hogy mondhatom magamra azt, hogy intelligens vagyok? Meg néha még azt is elhitetem magammal, hogy szép is vagyok.]
7.: Meleg [Na jó. Igaz… Az ember szexuális beállítottsága kihat a viselkedésére, döntéseire, ízlésére… Bár szeretnék kitörni abból a szerepből, hogy ha rám néz valaki ne azt mondja, hogy “Nézd már, ez buzi!”]
8.: Feledékeny [Dolgozom rajta, szerencsére van egy jó noteszem.]
9.: Alkotni-akaró [Mindig ki akarom valamivel fejezni az érzéseim és gondolataim… Akár fényképpel, akár rajzzal, akár énekkel, akár írással.]
10.: Én-központú [Szerintem akárki akármit mond, mindenki úgy dönt életében a legnagyobb dolgokról, hogy azt veszi elsőnek, ami számára a legjobb.]
Persze jellemeznek még a következők is: egyke, lusta, felszínes, érzelmes, megfelelni-akaró, film- és zeneimádó, zsugori, fiatal, érett, éretlen, nyílt, szemüveges, hisztis, naiv, ateista, gyenge, erős, félénk, hiszékeny, indulatos, színes… De ezeket nem fejteném ki, mert a végén még rájönnék, hogy nem is ismerem magam.

Nincsenek megjegyzések: