2010. november 28., vasárnap

Énekelek szivárványt.

Elegem van a sok hímsoviniszta köcsögből meg buziból. Főleg a köcsög buzikból. A nőket tisztelni kell. És nincs apelláta. [Még akkor sincs, ha nem is tudom igazán, hogy mi az az apelláta.]
Megcsináltam a feladatom, csak épp a feladatom nem csináltam meg.
Gyilkos vagyok, öngyilkosokat ölök de csak azokat gyilkolom, akik kérik.
Nem értem, miért erőltetik rá az emberekre Istent. Gondolok itt például a tanú alatti vallomás végén elhangzó: “Isten engem úgy segéljen.”-re. Ha a nem-hívők/ateisták nem akarják kiirtani a hívőkben a hitet, akkor a hívők se nyomják rá a nem-hívőkre Istent. Köszönöm szépen.
Nem azért nem fogjuk meg egymás kezét az utcán, mert félünk, hanem azért, mert hiúak vagyunk. Hiúak, mert nem az a fontos, hogy szeretjük egymást és érezni akarjuk egymást, hanem az, hogy mások mit gondolnak, mit szólnak. Gusztustalan. Mondjuk már kezdek alábbhagyni ebből. Boholytalanítok a metrón. És ki nem szarja le, mit gondolnak azok a lányok ott, a sarokban?
Kiteszek egy lapot a falra, az ajtó mellé, hogy mindig lássam, hogy “Nem vagyok büdös.”. És akkor egyszer talán el is hiszem. [Vagy nem. Nem tudom, működik-e az agykontroll.]
Mostanában nem nagyon használok internetet. Postokból is kevesebb van. Facebook is csak levelezésre való. Minek? Minek? [Jut eszembe egy videó: link]
Milyen furcsa az, mikor épp beszélgetsz valakivel valakiről. Aztán az a valaki pont akkor jön szembe veled az utcán vagy csörög rád telefonon. Nemdebár?
Ablakok a szemei, ugrálok, hogy láthassam az igaziakat. Tükörvarázs. Szerelem. Szeretem a mindenét. Úgy.
Nem értem, miért kívánjuk meg néha a makarónit, mikor ehetünk vajaskenyeret is, vagy mi, a buzik minek szexelünknek, miért jó, hogy a farkunk a másik segglyukában van, mikor a testünk arra lett programozva, hogy önmagunkat reprodukáljuák, azaz nőneműekkel közösülve utódot nemzzüenek. [Épp így nem értem a heterók antibébibogyó melletti párosodásának értelmét sem.] Mit élvezünk mi ebben? Ó. [Persze félreértés ne essék. Én is élvezem. Csak nem értem, miért.]
Lesz lámpám. Borosüvegből. Semmit sem használunk arra, amire rendeltetett. Már csak szőnyeget kéne találnom.

Olyan szabad… *.*:


U.i.: Leszarom, hogy esett a hó.

5 megjegyzés:

meztelencsiga írta...

ne azzal foglalkozz, hogy miért jó. csak élvezd.

Névtelen írta...

bakker, már napok óta nem bírok lekattani erről a klippről :D:D

__Rolly__ írta...

váó. az agykontroll általában működik, csak lehet a papírka a falon nem elég hatásos módszer.

Mikoyan írta...

apelláta --> fellebbezés. (angolul appeal:D)

PaPe írta...

Mikoyan: Köszönööm. :]