2011. január 25., kedd

Gondolatok, kisbuksiból.

Igen, jó buli volt, annak ellenére, hogy így összetörtem magam. Ami a fura, hogy Manó olvashatta, hogy hogyan “sikerült” az este, ennek ellenére nem keresett. Ezt részben értem, részben nem. Tény, két hete nem beszélünk már, de ha megtudnám, hogy bármelyik ember, akit szeretek/szerettem valaha is, ilyen csúnyán zárta le az estéjét, azonnal keresném. De ő nem tette. Azt hiszem, vége.
Most megfogadtam magamban, hogy nem kell nekem fiú/férfi/pasi [mindegyik olyan szar kifejezés], de ez hülyeség, mert az ilyet sosem lehet előre eldönteni. [Aki meg most is kéne, azt meg nem érdeklem.]
Kaptam egy igazán kedves és jogos levelet is, örülök, hogy sikerült tisztázni mindent. [Jó, nem teljesen, de no.]
Hungarian Blogger Beauty Contest – vagy nem tudom, mi a pontos neve neki, most ezt fejből írtam, valami hasonló. Lesz majd, majd adok le szavazatot.
Holnap lesz állásinterjú. Vicces lesz, bemegyek és szerintem azonnal küldenek is ki, hogy ilyen rágószervekkel ők ugyan nem alkalmaznak. [Mondjuk a probléma jövőhéten a volt osztálytársam közbenjárása révén megoldódik, de ha én lennék a munkáltató, én sem hinnék a betért indulónak.]
Most nekiállok takarítani, ráfér a szobámra. [Meg mostanában megnéztem számtalan filmet, a Jane Austen magánélete vicces volt: játszik benne [többek között] Julie Walters, aki ugye a Harry Potterben volt Mrs. Weasley, játszik még Maggie Smith [Mrs. McGalagony], akinek a filmbeli unokaöccsét Wisleynek hívják, jó, erről ennyit, valószínűleg csak nekem vicces ez.]
Na de reszkessetek porcicák!

Nincsenek megjegyzések: