2011. március 3., csütörtök

BAB Bt.

Én amondó vagyok, megalapíthatnánk a BAB Bt.-t aka
Beképzelt Alkoholista Buzi Bloggerek Társasága.
[Bár az első böbetű még bizonytalan. A Beképzelt helyett esélyesek még a Buta és a Bunkó.]
Belépés: csak 18 év felett!
Jelentkezni lehet: bármelyik kommunikációs csatornán.
Plecsnit nem adunk a tagoknak, ha valaki csak plecsni miatt szeretne belépni, kérem, NE tegye!

G - A felvonulásuk olyan gusztustalan. Meg mikor az utcán csinálják.
P - Én például nem szoktam nyilvános helyen. És a felvonulás szerintem is gáz.
A+G – Te buzi meleg vagy? o.O
P – A’ hát.

És azt hitték, hogy együtt vagyunk Mazsival. 1: ez igazán édes. 2: mégsem vagyok annyira buzis, mint amennyire én azt gondolom. Juhéj.

15 megjegyzés:

Névtelen írta...

Pedig de.

Timi írta...

Pedig nem.

m. írta...

jelentkeznék alelnöknek. már ha lehet. =]

enkimas írta...

eRRE INNI KELL! pARDON, cAPS lOCK off.

. írta...

mijáú
bicsibocsi
.♥.

PaPe írta...

Kedves Névtelen! Legalább annyira van igazad, mint amennyire bátor dolog anonim módon írni.
TimiNyuszi: ♥.
Kedves m.: Ofkórsz, gondoltam, hogy jelentkezel. [Még egy ember van, akinek konkrétan várom a jelentkezését by the way.]
Enkimas: Úgy lesz, úgy lesz. :)
MacskaNő: Áj láv jú, jú guppi.

Daedalus írta...

Ez tök jó. :D Micsoda ötleteid vannak. .. Kár, hogy nem vagyok alkoholista. :) Ilyen esetben mi a teendő? De a többi jelző megfelelő. :P
(Nekem is hiszik azt, hogy együtt vagyok egy csajjal, az egyetemen. :P - Nem vagy egyedül.)

Névtelen írta...

Count me in, buddy! Count me in! ;)

Névtelen írta...

(jajjne. mindjárt sírok. minek kellett oda az az életkor-kritérium? :( - most mérges vagyok, elmentem aludni :D:D:D)

Iguazu írta...

Ha alkalmi alkoholistákat is befogadsz... ;D

Pablo írta...

Énis, énis akarok csatlakozni :D

PaPe írta...

Jelentkezésüket ezennel elfogadtuk, kedves Iguazu Morrison és Pablo.
Deadalus és Kittof: Társaságunkban csupán három szabály van: Légy beképzelt alkoholista. Légy meleg blogger. Légy 18 év felett. [Csupán a törvényes keretek miheztartása végett, de természetesen Kristóf én beírtalak a névkönyvbe, csak láthatatlan tintával.] Több szabály nincs, carpe diem.

Daedalus írta...

Oks, azt hiszem menni fog a tagság. :D:D
Ugye nincs tagdíj? - Vagy le lehet fogyasztani? XD:P

PaPe írta...

Tisztelt Deadalus: Jelentkezését elutasítottuk. Indoklás: Ön még életében nem volt részeg, ezzel rontaná Bt.-nk hírnevét.

Daedalus írta...

Ezen esetben k*pja a Tisztelt Társaság. -.-