2011. május 28., szombat

Re: The XX.!

Tudom, nem nekem írtad, de azért...
Tudod, hogy tudom, milyen érzés, mikor az embernek múzsája van, csak azt nem tudom, milyen, mikor a múzsa fogható, szerethető, viszonzott.
Tudod, hogy az én múzsám sosem kért belőlem, nem is tudta szegény, hogy múzsa ő. Aztán meg eltöröltem a létét, ezzel a múzsaságát is. Már csak tengek-lengek itt az éteren, néha levésem, ami az eszembe jut, de ő, a hajtóerő, megszűnt.


Bár... Mostanában Te vagy a múzsám, kedvesem, mikor múltkor csináltam a napomról a képeket, akkor is az járt a fejemben, hogy "Jaj, majd a miákharcosnak biztos tetszeni fog.". Azóta is, mindig mindent lefényképeznék. Ma reggel is... A morzsákat a vágódeszkán, az orvosi üvegcséket az ablakban [ezek tényleg nagyon szép képek lettek volna], sőt, amilyen kretén vagyok, még a használt óvszert is [tudom, most egyszerre két szó jár a fejedben: bájos és agyfasz], elnézést.

Olyan szép minden, amit írsz. Beleszerelmesedtem a buborékmentes-nemivásba [csak megjegyzem, az, ha kihagyok egy-egy n-betűt, az azért van, mert Ő szerencsétlen [háhá, hasonló] és elrontotta az n-betűt a billentyűzetén, ezért körülbelül rá kell baszni jóerősen a mutatóujjunkkal], Józsa zseniális, szeretném én őt, majd én is szeretnék menni, Dorombort találni a művésznők között.

Kérlek, vigyél el magaddal, kérlek.

Jövőhét csütörtökön meg nem érdekel, miből [merthogy semmi pénzem nincs, értsd úgy: SEMMI, nem baj, megoldjuk, mindig megoldottuk] de el kell mennünk inni, tequilát szeretnék, nagyon. Bocsánat. De várj, megmagyarázom: magamhoz képest sokat tanultam [másokhoz képest ez lófasz. Vagy még az sem.], és mostanában eljutottam arra a szintre, hogy az egyetemmel álmodom és tudom, hogy a kis agavepárlat segítene kitörölni a memóriámból eme szörnyű helyet három hónapra, mígnem újra kezdődik az egész.

A hajam mindjárt lemérem, mármint megkérem, hogy segítsen, mert egyedül tudom, hogy szerencsétlen lennék, csak ő most odaát ebédel.

Holnap meg szíjjel szorongatlak.

Szeretve ölel,
Kistestű Lóféléd

Utóirat: tudom, hogy nem ide kellett volna, de lássa hát ország-világ, hogy imádlak.

Update:
Mégis megcsináltam a képet:

Nincsenek megjegyzések: