2011. július 9., szombat

Hoppá.

Hoppá, majdnem lett egy bejegyzés.

Na de mégsem.

[Amúgy téma lenne, csak ihlet nincs. Esélyesek: munka [de azt ki nem szarja le? mondjuk azért a részegen dolgozás esete elég érdekes lehetne számotokra], szerelem [abból már mérgezést kaptatok], jófej emberek [mostanában elég sok új embert ismertem meg, akik boldoggá tettek], cipőcserék [nahát az agyfasz. ennél rögösebb utat még nem láttam], nyár nyár nélkül [mindenki partizik meg fesztiválra jár, én meg ülök a csinos kis zöld pólómban a kassza mögött és bájosan mosolygok az őrült emberekre], apám és a vízóra [beszereltette és bejelentette, hogy a felét én fizetem, dejó]. Szóval lenne miről, miközben életem meg alig van, na de várjatok, egyszer majd eljön az írás ideje is.]

Mindenkinek további szép nyarat! ^^

1 megjegyzés:

Timi írta...

Szerintem többen várjuk már az a bejegyzést, nagyon nagy szeretettel:)