2011. július 15., péntek

Na!.

Mivel múlt héten csak annyira láttam Mazsolát, hogy elrángattam magammal visszacserélni az elszakadt cipőket [ne vásároljatok cipőt a Húzd és Mackóban!], így tegnap, miután elücsörögtem 8 és fél órát a kassza mögött a felettébb csinos, neonzöld műanyagdarabomban [aka egyenpóló], egy fél sárgadinnyével felültem a metróra és hussantam is hozzá. [Azaz nem hozzá, mert ő most Miszterfelvigyázóban van egy barátnője lakásában. Tudtam én már, mikor felültem a járműre, hogy “tényleg, ő nem is szereti a gyümölcsöket”, na de sebaj, én azért gondoltam arra, hogy meglepem valamivel.] Ő is meglepett, főzött nekem milánóit [vagy bolognait, ezt a kettőt mindig keverem], színes tésztával [mert az vicces], és azt hitte, hogy elrontotta, pedig nem. Miután elfogyasztottam ebből két tányérral, kiültünk az erkélyre és boroztunk [fagyiskehelyből, mert az mókás], majd én befaltam még egy tányérnyi színestésztás milánóibolognait, aztán, mivel mindketten elfáradtunk, elszenderedtünk az ágynak kinevezett matracon.
Az éj közepén Miszter Purr-Purr randalírozott a lakásban, kivitte a papucsot, és egyéb dolgokat művelt, persze én jól aludtam [köszönhetően a fáradtságnak]. Reggel arra keltem, hogy nincs ott Mazsola, de kimentem a nappaliba és ott feküdt a kanapén, mesét nézve. Csinált nekem kávét [amit Miszter Purr-Purr is megkóstolt], aztán pancsoltam, borotválkoztam, majd a reggeli müzli és rajzfilmnézés után elindultunk bele a világba. [A sárgadinnyét meg jól bennefelejtettük a hűtőben.]
A Corvin-negyednél [beszarás ez az új név] szerelmetes csókot váltottunk a metrón, majd én bevettem magam a Corvinba és felvásároltam a fél Müllert [pl. megvettem Antonio Banderast, meg egy tubus ööö… masszázsgélt, és persze még pár izét meg bizét], majd elmentem véremet áldozni és kerestem némi pénzt a testemmel. Onnan a Vásárcsarnok felé vettem az irányt, mert Ő írta, hogy kéne némi tej meg kenyér estére, ezeket meg is vettem [vásároltam még kéksajtot, mert tudom, hogy nagyon szereti, meg egy csomag basmati rizst, mertmivelhogy mikor megjött Voltról, meg akartam lepni normális kajával, ha már egész héten csak alkoholt fogyasztott a fesztiválon, legyen normális ennivaló is a pocakjában, de mikor a rizst pirítottam, a pirításból égetés lett. Ez az Ázsia amúgy nagyon jó hely, a Vásárcsarnok pincéjében. Bármiféle különleges fűszer és egyéb (mi)csoda megtalálható ott, persze jópénzért.]
A Csarnokból hazafelé vettem az irányt, de a Kálvinon eszembe jutott, hogy már régóta akarok sms-értesítőt a banktól, meg új számom is van, ezért bementem, elintéztem ezeket a hűdehivatalos ügyeket, vettem még le némi készpénzt, mert az jó, ha van, aztán hazafelé fordultam. Épp sétáltam el a Prága előtt teljes szürke homályban [értsd: a kurváranemdioptriás napszemüvegemben jöttem], erre kipattant elém Mazsola és átölelt. Épp ott kávézott egy khm… ismerősével.
Most pedig itthon még pakolgatok [jaaa, vettem Tiszát, muhaha], aztán estefelé pedig megyek Hozzá.

Úgyhogy bármennyire is kevés időm van, mert egész héten a gyufagyárban rohadok, zajlik az élet, kérem szépen.

Nincsenek megjegyzések: