2009. december 26., szombat

Szalagavató – 2009. 12. 10..


Kicsit későn, de a lényeg az, hogy végre közlöm a szalagavatóm eseményeit.
Tehát tizedikén korán keltem, szépen összekészülődtem, próbáltam magam széppé varázsolni (*haha*), felöltöztem, és háromkor elindultunk itthonról apuval és Krisszel.
Miután megérkeztünk (amúgy az út nem volt gáz, csupán egy öltöny és egy frakk lógott rajtam meg egy sporttáska, amiben volt egy palotásruha, ünnepi cipő meg partiruha, na segáz), gyorsan lepakoltam, meglepődtem az osztálytársnőimen, hogy mennyire máshogy néznek ki. [Jobban, mint szoktak.]
Jaj, már ennyi az idő? – vettem észre. Gyorsan felhúztam az öltönyömet és Rolanddal meg Tomival körbenéztünk a küzdőtéren. [Küzdőtér, mert a Nemzeti Sportcsarnokban volt megtartva az avató.] Jó. Apámék már bejöhettek. Krisz már a kamerát próbálgatta. Szóltak… Menni kell, mert nemsokára kezdődik. Jó. Szépen sorbaálltunk… Vártunk… Izgultunk… És elkezdődött az este…
Besétáltunk, mosolyogtunk, majd felálltunk a lépcsőre… Meghallgattuk iskolánk kórusát [amiről inkább nem írom le a véleményem, mert nem akar túlságosan negatívnak tűnni], megnéztük az válogatásvetítést az itt eltöltött öt évünkről, majd az A-sok után mi is levonultunk [az épp hallható zenére] és megkaptunk a szalagunk.

IMG_5572 Az osztály nevében átadtam a virágot az osztályfőnökünknek, majd visszaálltunk a lépcsőre. Ez után következett a közös éneklés, ahol eldaloltuk Máté Péter – Egyszer véget ér című számát, majd kivonultunk és őrült rohanás vette kezdetét…
Öltöny le, cicanaci fel. Felső rész megvan… Csizma… Nem jön fel. Ne mááár. Na jó. Feljött. Éljen. Kata? Kata megvan? Megvan. Mehetünk!
Kezdődött a palotás.
IMG_5965
IMG_5976
IMG_6030
Katával nem sok időnk volt kifújnunk magunkat, hiszen az angolkeringő következett, amit mindketten táncoltunk, csak ő Danival, én pedig Diával… Jó. Palotás ruha gyorsan le, egy korty Balentines be, frakk fel.
Dia nem kap levegőt. Nem baj, én azért is kirángatom a tánctérre. Mosoly fel és kezdhetünk!
IMG_6094
IMG_6104
IMG_6117
Jó, ezután hál’ a szent Kakaónak volt egy kis időnk, mert az A-sok osztálytánca jött… Mi addig átvettük jelmezünket és fotózkodtunk a folyosón. [Sorrend: PaPe, Reni, Vera, Szabó Eszter tanárnő]
PC100109
De persze az A-sok osztálytánca körülbelül két percnek tűnt [valójában tíz volt], és mi jöttünk… Dia eltűnt, őt kerestük, de végül előkerült és kezdhettünk.
IMG_6242 IMG_6243
IMG_6286
Ééés hippinek vagyok öltözve, nem Bozontnak, oké? [Felidegelnek.]
Utánunk jöttek a D-sek, majd az estét Annamarival zártam és bécsi keringővel.
IMG_6496
IMG_6503IMG_6548
[Itt emelem. Háhá.]
IMG_6552
Végül pedig barátaimmal [Mazsi, Kincső, Lilla] táncoltam és fotózkodtunk az osztálytársaimmal. :]
Szalagavató 054
[Hogy miért vágok ilyen fejet, ne kérdezzétek.]
Szalagavató 060 Mazsival első közös fotónk!
Szalagavató 062 Krisz táncolt Annamarival.
Szalagavató 059 Bernivel és photoshopnak “hála” szürke arccal.
Szalagavató 063 Ki mással?
Szalagavató 064 Sophieval. [Vááá. De rusnya vagyoook.]
Szalagavató 065 Ágival, akivel mindig összeöltözünk. [Látjátok, még itt is.]
Szalagavató 066 Beccával.
Szalagavató 068 Dórival, aki a térde miatt nem táncolt… [De miért állok ilyen görbén?]
Szalagavató 070 És végül Katával.
Ezután átöltöztünk, összeszedtük magunkat, én ráaggadtam a cuccaim apámra és Kriszre, majd az osztállyal elindultunk az étterem felé…

2 megjegyzés:

Zsoltee írta...

Szia! :]

Nagyon szuperek a képek, örülök, hogy raktál fel :]

Névtelen írta...

mit kerestem, koszonom