2011. június 16., csütörtök

Filmes 4.

Veronika meg akar halni [Veronika Desides to Die] – Sarah Michelle Gellar nekem megmaradt Buffynak, pedig reméltem, hogy majd itt alakít valamit. [Hát nem.] Nem igazán ragadott magával a film, annyi maradt meg, hogy a főszereplőnő maszturbál a zongoránál. [5/10]

A Negyedik [I Am Number Four] – hogy jött ide a Rolling in the Deep? Nemértemén. Meg mikor szokik már le Hollywood arról, hogy huszonévesekkel játszatnak középiskolásokat? [Dianna Agron mindenhol csak egy Quinn Fabray?] Amúgy nem volt rossz, mondhatjuk, hogy még izgultam is kicsit. [6/10]

Tudom, ki ölt meg [I Know Who Killed Me] – ennél igénytelenebbül nem tudták volna befesteni Lindsay Lohan haját? o.O Viszont a kurvát egész jól játssza. A film kellően beteg és véres ahhoz, hogy tetsszen. Még ez a sok kék. *.* [6/10]

A kísérlet [The Experiment] – Maggie Grace-t jó volt látni, ritkán tűnik fel. Bár sok részletben eltér Zimbardo kísérletétől [pl. itt alapból tikkes emberek kerülnek be, míg eredetileg teljesen normális egyetemistákat válogattak be], mégis valóságosan hozza vissza annak hangulatát. Na de azt a jóképű tsávót mért kellett nekik összeverni? brű. [6/10]

A hercegnő és a béka [The Princess and the Frog] – végre nem csak fehérek a rajzfilmekben. [6/10]

Kéjjel-nappal [Knight and Day] – kétkedve ültem neki, de kellemesen csalódtam. Tetszett a sok-sok farmering, a finom humor és még a zene is okosan volt összeválogatva. [6/10]

DreamgirlsJennifer Hudsonnak kismilliószor jobb hangja van, mint Beyoncénak. Meg “végre” láthattam a béka hercegnőjét valóságos alakjában is, nem pedig rajzfilmhősként. Pozitív csalódás Eddie Murphyben. [7/10]

A tanú – gyönyörű karikatúra. [8/10]

Büszkeség és balítélet [Pride & Prejudice] – gyönyörű képek, remek színészek ésésés végre valami régi, de mégis valós lávsztori. [7/10]

Buffy, a vámpírok réme, 8. évad, anime [Buffy the Vampire Slayer: Season 8 Motion Comic] – örültem, hogy ha már filmsorozatként nem, de [legalább egy évad erejéig] rajzfilmként folytatták Buffyt. A hangok ugyan nem az eredeti színészeké, de a humor és az izgalom viszont megegyezik az első hét évadban megszokottal. [8/10]

Spirit – A sikító város [The Spirit] – Scarlett ide vagy oda, de én nem bírom végignézni ezt a fost. [1/10]

Túl a sövényen [Over the Hedge] – hát ez olyan cuki volt, hogy belehaltam. Rég láttam ennyire jó animációs filmet. [7/10]

Chloe – A kísértés iskolája [Chloe] – családi drámás nyomozós, cicivillantós, végén meghalós. [Én meg poénlelövős.] Jó. [7/10]

Túlméretes szöszi [To Be Fat Like Me] – tanulságos sztori akar lenni, nem jön össze neki. Összecsapott forgatókönyv, elrontott karakterek [az egyikük egyszer ilyen, másszor olyan, persze lehet, hogy skizofrént alakít, de ezt nem említették a film alatt]. Kaley Cuoco szerintem igenis hízékony alkat és pár év múlva pontosan úgy fog kinézni, mint mikor eltorzították a moziban. [5/10]

TV játék [The TV Set] – jó lenne, már csak a színészek miatt is [zum Beispiel: Fran Kranzbe már a Dollhouse óta szerelmes vagyok], ha LENNE története, de nincs. Kár. [4/10]

Bajos csajok [Mean Girls] – Lindsay Lohen, Rachel McAdams, Lacey Chabert, Lizzy Caplan, Amanda Seyfried, Tina Fey. Yo my bitches! ZH-k közötti ideglevezetésnek ideális. [6/10]

Távkapcs [Click] – egynek elment. Adam Sandlert még mindig nem szeretem. [5/10]

Utódomra ütök [Little Fockers] – első rész még hangosan nevetős, másodikban itt-ott egy-egy hangtalan mosoly, itt meg végig fapofa. Ami nem megy, nem kell erőltetni. [4/10]

Kung Fu Panda – észre sem vettem, hogy eltelt másfél óra. Meglepő. [6/10]

Limonádé [Lemonade Mouth] – vannak olyan filmek, amikről később letagadjuk, hogy láttuk. [Viszont ő nagyon cuki, fiatal kora ellenére is.][3/10]

Gagyi mami: Mint két tojás [Big Mommas: Like Father, Like Son] – már unalmas. Sorry. [4/10]

Milk – komoly film az első melegtüntetésekről. A szereposztás kiemelkedően zseniális. [8/10]

Lázongó ifjúság [Youth in Revolt] – Michael Cera itt is übercuki, Steve Buscemi itt is mókás, Zach Galifianakist jobban szerettem Davisként, mint a mostani vígjátékkirályként, de maga a film valahogy nem fogott meg. [5/10]

X-men: Az elsők [X-Men: First Class] – egész jó szereposztással végre megismerhetjük a kezdeteket. [6/10]

Másnaposok 2. [The Hangover Part II] – unalmas. Talán egyszer nevettem. Egy újabb erőltetett folytatás. [4/10]

Sejtcserés támadás [The Switch] – Jennifer Aniston spermát akar, meg is szerzi [hála jóbarátjának, Jason Batemannek köszönhetően]. Na de kékszemű+kékszemű az sehogysem barnaszemű. Kellemes. [6/10]

Nincsenek megjegyzések: